Hamare Nabi ﷺ Ke Baare Me Islami Aqide



AQIDA:Allah Ta’al ne hamare Nabi ﷺ ko saare Nabiyon aur Rasoolon se afzal banaya.Aur tamam nabiyon aur rasoolon se un par imaan laane aur un ki madad karne ka wada liya to tamam nabiyon ne Aap ﷺ par imaan laaya aur apna wada pura farmaya is liye hamare nabi ﷺ tamam nabiyo ke nabi aur tamam rasoolon ke rasool hain.Jaisa ki Allah ta’ala ne Quran sharif me farmaya:

وَ اِذْ اَخَذَ اللہُ مِیۡثَاقَ النَّبِیّٖنَ لَمَاۤ اٰتَیۡتُکُمۡ مِّنۡ کِتٰبٍ وَّحِکْمَۃٍ ثُمَّ جَآءَکُمْ رَسُوۡلٌ مُّصَدِّقٌ لِّمَا مَعَکُمْ لَتُؤْمِنُنَّ بِہٖ وَلَتَنۡصُرُنَّہٗ ؕ قَالَ ءَاَقْرَرْتُمْ وَاَخَذْتُمْ عَلٰی ذٰلِکُمْ اِصْرِیۡ ؕ قَالُوۡۤا اَقْرَرْنَا ؕ قَالَ فَاشْہَدُوۡا وَاَنَا مَعَکُمۡ مِّنَ الشّٰہِدِیۡنَ [سورہ آل عمران:۸۱]َ

TARZAMA : Aur yaad karo jab Allah Ta’ala ne Nabiyon se unka wada liya ki, jab main tumko kitab aur hikmat dun phir tashreef laaye tumhare pass woh rasool jo tmhare kitabon ki tasdiq farmaye, to tum zarur zarur un par imaan lana aur zarur zarur unki madad karna, farmaya kyun tumne iqraar kiya aur ispar mera bhari zimma liya? Sab ne arz ki ham ne iqraar kiya, farmaya tum ek dusre par gawah hojaao aur main khud bhi tumhare sath gawahoon me hoon.[Surah Aal-e-Imran,Aayat No.81]
Allama Ibn Kathir is aayat ki tafseer karte hue likhte hain ki : Hazrat Ali aur Hazrat Abbas radhi allaho anhuma ne irshad farmaya ki : Allah ta’ala ne har nabi se yeh wadah lekar bheja ki agar Muhammad ﷺ ko unki zindagi me bhej diya jaaye toh woh zarur unpar imaan laayen aur unki madad karen, aur Allahﷻ ne unhe hukm diya ke woh apni ummat se bhi yeh wadah len ki agar Muhammad ﷺ tum me se kisi ki zindagi men bhej diye jaaye to tum log zarur unpar imaan laoge aur unki madad karoge. (Tafseer Ibn-e-Kaseer,Tehat:Tehat Surah Aal-e-Imran:81)
Is bare me bahut saari hadisen bhi hain jin se saaf zaahir hota hai ki hamare nabi sallallaho alaihe wasallam tamam nabiyon aur rasoolon se afzal hain,Un me se kuchh ye hain.

َعَنْ أَبِى سَعِيدٍ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- « أَنَا سَيِّدُ وَلَدِ آدَمَ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلاَ فَخْرَ وَبِيَدِى لِوَاءُ الْحَمْدِ وَلاَ فَخْرَ وَمَا مِنْ نَبِىٍّ يَوْمَئِذٍ آدَمُ فَمَنْ سِوَاهُ إِلاَّ تَحْتَ لِوَائِى وَأَنَا أَوَّلُ مَنْ تَنْشَقُّ عَنْهُ الأَرْضُ وَلاَ فَخْرَ ».[ ترمذی:کتاب المناقب،باب فی فضل النبی ﷺ،۳۶۱۵]

TARZUMA: Hazrat Abu saeed Khhudri radhi allaho anho se riwayat hain ke Nabi kareem ﷺ ne irshaad farmaya ki: Qayamat ke din main tamaam awlaad-e-Adam alaihesalam ka sardaar honga aur mere hi hath me Allah ﷻ ki hamd ka jhanda hoga jiske niche Adam alaihesalam aur inke elawah saare ambiya-e-kiraam honge, magar mujhe ispar fakhr nihi hai, aur main hi pehla shakh honga jo zameen se sabse pehle niklega magar mujhe ispar koi fakhr nahi hai.[Tirmizi,Hadees No.3615]

عَنْ أَبِى هُرَيْرَةَ رضى الله عنه قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- « أَنَا أَوَّلُ مَنْ تَنْشَقُّ عَنْهُ الأَرْضُ فَأُكْسَى الْحُلَّةَ مِنْ حُلَلِ الْجَنَّةِ ثُمَّ أَقُومُ عَنْ يَمِينِ الْعَرْشِ لَيْسَ أَحَدٌ مِنَ الْخَلاَئِقِ يَقُومُ ذَلِكَ الْمَقَامَ غَيْرِى ». [ترمذی:۳۶۱۱]

TARZUMA: Hazrat Abu Huraira radhi allaho anho se riwayat hai ki: Nabi-e-Akram ﷺ ne irshaad farmaya ki: Sabse pehle main zameen se niklunga phir mujhe jannati joron me se ek jora pahnaya jaayega phir main arsh ke dahine taraf khada honga, mere elawah makhlooq me se koi bhi shaksh us maqaam par khada nahi hoga.[Tirmizi,Hadees No:3611]

أَلاَ وَأَنَا حَبِيبُ اللَّهِ وَلاَ فَخْرَ وَأَنَا حَامِلُ لِوَاءِ الْحَمْدِ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلاَ فَخْرَ وَأَنَا أَوَّلُ شَافِعٍ وَأَوَّلُ مُشَفَّعٍ يَوْمَ الْقِيَامَةِ وَلاَ فَخْرَ وَأَنَا أَوَّلُ مَنْ يُحَرِّكُ حِلَقَ الْجَنَّةِ فَيَفْتَحُ اللَّهُ لِىَ فَيُدْخِلُنِيهَا وَمَعِى فُقَرَاءُ الْمُؤْمِنِينَ وَلاَ فَخْرَ وَأَنَا أَكْرَمُ الأَوَّلِينَ وَالآخِرِينَ وَلاَ فَخْرَ ».[ترمذی:۳۶۱۶]

TARZUMA: Huzur Nabi-e-Akram ﷺ ne irshaad farmaya ke: Suno! Main Allah ka habib hun magar mujhe ispar koi fakr nahi hai. Qayamat ke din hamd ka jhanda main uthaunga magar mujhe ispar koi fakhr nahi hain, aur qayamat ke din sabse pehle main shafa’at karunga aur sabse pehle meri hi shafa’at qabool ki jayegi magar mujhe ispar koi fakhr nahi hai. Aur sabse pehle main hi jannat ki kari ko harkat doonga to Allah Ta’ala ise mere liye khol dega aur mujhe us me dakhil farmayega aur mere sath momineen fuqra honge magar mujhe ispar koi fakhr nahi hain aur main tamaam awwaleen-o-akhireen se ziyadah sharaf-o-izzat wala hoon magar mujhe ispar koi fakhr nahi hain.[Tirmizi,Hadees No:3616]
AQIDA: Jab tak koi shaksh apne maa baap aulad aur tamaam logon aur apne tamaam maal-o-dawlat balke khud apni jaan se bhi ziyadah Huzur ﷺ se mohabbat na kare woh sahi momin nahi hoskta.Jaisa ki hadis sharif me hai.

عَنْ أَنَسٍ قَالَ قَالَ النَّبِىُّ - صلى الله عليه وسلم - « لاَ يُؤْمِنُ أَحَدُكُمْ حَتَّى أَكُونَ أَحَبَّ إِلَيْهِ مِنْ وَالِدِهِ وَوَلَدِهِ وَالنَّاسِ أَجْمَعِينَ »[بخاری:۱۵]

TARZUMA: Rasool-e-Akram ﷺ ne irshaad farmaya tum me me se koi shaksh us waqt tak momin nahi ho skta jab tak main uski nazar me uske baap usek bete aur tamaam logon se ziyadah mahboob na ho jaaon.[Sahih Bukhari,Hadees No:15] Upar ki hadis-e-mubaraka se maloom hogaya ke saccha muslamaan hone keliye zaruri hai ke sabse ziyadah apne Nabi ﷺ se mohabbat kare.
AQIDA:Pahle ke ambiya-e-kiraam ko Allah ﷻ ne kisi khaas qaum aur ek khaas zamane ke liye nabi bana kar bheja,Isi liye ek hi zamane me alag alag jaghon par kayi ambiya-e-kiram hue aur jab woh is duniya se tashreef legaye to Allah ﷻ unki jagah dusre nabi ko mab’oos farmaya magar huzur ko Allah ﷻ ne saare jahan ke liye akhiri nabi aur saari dunya ke liye rahmat bana kar bheja, ab aapke baad koi naya nabi nahi ho sakta, jo Aap ﷺ ke baad bhi kisi nabi ke paida hone ko jaa’iz maane woh qur’an ka munkir aur kafir hain.kyunki in sab haqiqato ka zikr Quran aur hadis me maujood hai, pehle yahan par woh aayaten aur hadis pesh ki jaati hain jin se ye saabit hota hai ki hamare nabi ko Allah ta’ala ne kisi makhsoos Quam ya zamane ke liye nahi balki Qayamat tak ke liye saari kaa’inaat ke liye nabi aur rahmat banaya .Allah ta’ala irshad fermata hai.

تَبٰرَکَ الَّذِیۡ نَزَّلَ الْفُرْقَانَ عَلٰی عَبْدِہٖ لِیَکُوۡنَ لِلْعٰلَمِیۡنَ نَذِیۡرَا[سورۃ الفرقان:۱]

TARZAMA: Bari barkat wala hain woh zaat jis ne apne bande (Muhammad ﷺ) par furqan (yani Qur’an shareef) naazil farmaya taaki woh dono alam ko daraane wale hon.[Surah Furqan:1]

وَمَاۤ اَرْسَلْنٰکَ اِلَّا رَحْمَۃً لِّلْعٰلَمِیۡنَ[سورۃ الانبیاء:۱۰۷]

TARZAMA: Aur hamne aap ko saare jahan ke liye rahmat bana kar bheja.[Surah Ambiya:107]

قُلْ یٰۤاَیُّہَا النَّاسُ اِنِّیۡ رَسُوۡلُ اللہِ اِلَیۡکُمْ جَمِیۡعَۨا[سورۃالاعراف:۱۵۸]

TARZAMA: (Aye mahboob!)Aap Kah dijie ki aye logo! main tum sab ki taraf Allah ka rasool hun.

عَنْ جَابِرِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ الْأَنْصَارِيِّ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أُعْطِيتُ خَمْسًا لَمْ يُعْطَهُنَّ أَحَدٌ قَبْلِي كَانَ كُلُّ نَبِيٍّ يُبْعَثُ إِلَى قَوْمِهِ خَاصَّةً وَبُعِثْتُ إِلَى كُلِّ أَحْمَرَ وَأَسْوَدَ وَأُحِلَّتْ لِيَ الْغَنَائِمُ وَلَمْ تُحَلَّ لِأَحَدٍ قَبْلِي وَجُعِلَتْ لِيَ الْأَرْضُ طَيِّبَةً طَهُورًا وَمَسْجِدًا فَأَيُّمَا رَجُلٍ أَدْرَكَتْهُ الصَّلَاةُ صَلَّى حَيْثُ كَانَ وَنُصِرْتُ بِالرُّعْبِ بَيْنَ يَدَيْ مَسِيرَةِ شَهْرٍ وَأُعْطِيتُ الشَّفَاعَةَ.[بخاری:۳۳۵۔مسلم:۵۲۱]

TARZAMA: Hazrat Jabir radhi allaho anho bayan karte hain ki Nabi kareemﷺ ne farmaya ki: mujhe aisi 5 chizen di gayi jo mujh se pehle kisi ko nahi di gayi, har nabi ko khaas unki qaum ki taraf bheja gaya aur mujhe har surkh-o-sapeed(red & white) ki taraf bheja gaya. Mere liye maal-e-ganimat ko halal kiya gaya jo mujhse pehle kisi ke liye halaal na hua aur mere liye puri zameen ko masjid bana di gayi to jo shaksh jahaan par namaz ka waqt paa le padh le aur ek mahine ke faasle tak ru’ab ke zariye meri madad ki gayi aur mujhe shaf’at ata kiya gaya.[Bukhari,Hadees No:335, Muslim,Hadees No:521]
In ayaat wa hadees se sabit hua ke humare nabi kareem ﷺ ko Allah ﷻ ne qayamat tak liye har ek qaum aur har ek shaksh ke liye nabi bana kar bheja.Ab woh aayat aur hadis pesh hain jin se saabit hota hai ki Aap Aakhiri nabi hain aur Aap ﷺ ke baad koi naya nabi nahi ho sakta.Farmane ilahi hai.

مَا کَانَ مُحَمَّدٌ اَبَاۤ اَحَدٍ مِّنۡ رِّجَالِکُمْ وَلٰکِنۡ رَّسُوۡلَ اللہِ وَ خَاتَمَ النَّبِیّٖنَ ؕ وَ کَانَ اللہُ بِکُلِّ شَیۡءٍ عَلِیۡمًا[سورۃ الاحزاب:۴۰]

TARZUMA: Muhammad tum me se kisi bhi mard ke baap nahi hain aur lekin woh Allah ke rasool aur akhiri nabi hain aur Allah har chiz ka janne wala hain.[Surah Ahzaab:40] Aur hadis sharif hai:

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَأَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ فُضِّلْتُ عَلَى الْأَنْبِيَاءِ بِسِتٍّ أُعْطِيتُ جَوَامِعَ الْكَلِمِ وَنُصِرْتُ بِالرُّعْبِ وَأُحِلَّتْ لِيَ الْغَنَائِمُ وَجُعِلَتْ لِيَ الْأَرْضُ طَهُورًا وَمَسْجِدًا وَأُرْسِلْتُ إِلَى الْخَلْقِ كَافَّةً وَخُتِمَ بِيَ النَّبِيُّونَ۔[مسلم:۵۲۳]

TARZAMA: Hazrat Abu Huraira radhi allaho anho se riwayat hai ki Huzur ﷺ ne irshaad farmaya ki: mujhe ambiya-e-kiraam par 6 chizon ke zariye fazilat di gayi, mujhe jawami-ul-kalim ata kiya gaya(yani aise alfaz bolne ka ilm jo mukhtasar ho magar us ke mane bahut ho). Ru’ab ke zariye meri mada ki gayi. Mere liye ganimat ko halaal kiya gaya, mere liye puri zameen ko paak aur masjid banaya gaya, mujhe tamam makhlooq ki taraf rasool banakar bheja gaya aur mere zariye se nabiyon ke aane ke silsile ko khatam kar diya gaya.
Upar bayan ki gayi aayat aur hadison se yeh baat khoob achchhi tarah saabit hogayi ke Huzur-e-Akram ﷺ akhiri nabi hain ab aap ke baad koi nabi paida nahi hoskta lehaja jo shaksh aapke baad bhi kisi aur nabi ke paida hone ko ja’iz samjhe woh kafir hai.
AQIDA:Allah ﷻ ne pehle rasoolon par alag alag shariyaten(religion’s laws) naazil farmaya magar Huzur ﷺ ke aane se woh tamam deen aur shari’aten khatam kar di gayi, ab har ek ke liye zaruri hai ki woh isi deen ko qabool kare jo Huzur ﷺ lekar tashreef laaye, yani ki Islam kyuki Allah ﷻ ne isi deen se apne raazi hone ka aelaan farmaya aur Islam ke elawah dusre deen ki pairwi karne wale se apni narazgi ka aelaan farmaya.Allah ta’ala irshad fermata hai:

اِنَّ الدِّیۡنَ عِنۡدَ اللہِ الۡاِسْلَامُ .[سورۃ آل عمران:۱۹]

TARZAMA: Beshak Allah ke nazdik Islam hi pasandidah deen hai. [Surah Aal-e-Imran:19]
Aur dusri jagah irshaad farmaya ki:

وَمَنۡ یَّبْتَغِ غَیۡرَ الۡاِسْلَامِ دِیۡنًا فَلَنۡ یُّقْبَلَ مِنْہُ ۚ وَہُوَ فِی الۡاٰخِرَۃِ مِنَ الْخٰسِرِیۡنَ[سورۃ آل عمران:۸۴]

TARZAMA: Aur jo shaksh Islam ke elawah kisi aur deen ko dundhe to use hargiz qabool nahi kiya jayega aur woh akhirat me ghata uthane walon me se hoga.[Surah Aal-e-Imran:84]
Isi haqiqat ko Huzur-e-Akram ﷺ ne bayan karte hue irshad farmaya ki:

وَالَّذِي نَفْسُ مُحَمَّدٍ بِيَدِهِ لَا يَسْمَعُ بِي أَحَدٌ مِنْ هَذِهِ الْأُمَّةِ يَهُودِيٌّ وَلَا نَصْرَانِيٌّ ثُمَّ يَمُوتُ وَلَمْ يُؤْمِنْ بِالَّذِي أُرْسِلْتُ بِهِ إِلَّا كَانَ مِنْ أَصْحَابِ النَّارِ[مسلم:۱۵۳]

TARZAMA: Qasam hai us zaat ki jiske qabz-e-qudrat me Muhammad ki jaan hai! is ummat me se koi bhi yahoodi ya isaai meri baat nahi sunega phir mar jaagega is haal me ki mujhe jo de kar bheja gaya us par imaan nahi laya to woh jahunnumiyon me se hoga.[Sahi Muslim,Hadis No.153]
Upar ki dalilon se ye baat sabit hogayi ki ab nijaat sirf deen-e- islam ko qabool karne me hain kyuki yahi deen Allah ﷻ ko pasand hai aur yehi uska deen hain.
AQIDA:Gaib yani poshida chizon ka ilm jaise ki kaun kahan marega? Baarish kab hogi? Maa ke pet me ladka hai ya ladki wagairah, in saari chizon ka ilm zaati taur se yaani ki begair kisi ke diye khud se janna sirf Allah ﷻ hi ki shaan hai. Jiska ki Allahﷻ ne irshad farmaya: Aye Rasool! Aap kah dijiye ki zameen aur aasman me Allah ke elawah koi gaib nahi jaanta.[Surah Namal,Aayat:60]
Magar Allahﷻ apne mahboob bandon me se jise chahta hai use gaib ka ilm ata farmata hain.jaisa ki farman-e-ilahi hai:

ُوَمَا کَانَ اللہُ لِیُطْلِعَکُمْ عَلَی الْغَیۡبِ وَلٰکِنَّ اللہَ یَجْتَبِیۡ مِنۡ رُّسُلِہٖ مَنۡ یَّشَآءُ ۔{سورہ آل عمران،آیت:۱۷۹}

TARZAMA: Allah ki ye shaan nahi hain ke tum me se har ek ko apne gaib par muta’lla karde (bata de)lekin apne rasoolon me se gaib ka ilm ata farmane ke liye jise chaahta hai chun leta hain. [Surah Aal-e-Imran,Aayat No.179]

عٰلِمُ الْغَیۡبِ فَلَا یُظْہِرُ عَلٰی غَیۡبِہٖۤ اَحَدًا اِلَّا مَنِ ارْتَضٰی مِنۡ رَّسُوۡلٍ۔{سورہ جن،آیت:۲۶}

TARZAMA: Allah sab gaibo ko jaan ne wala hai toh apna gaib kisi par zaahir nahi karta siwaye apne pasandida rasoolon ke. [Surah Jin:26]

Is ayat me Allhﷻ ne saaf lafzon me farma diya ke apne pasandeeda rasoolon ko gaib ka ilm ata farmata hai aur is baat me koi shak nahi ki Allah ke nazdik tamaam rasoolon me sab se ziyadah pasandida Huzur-e-akram ﷺ ki zaat hai. To maloom hua ki Aapﷺ ko bhi ilm-e-gaib hasil hai.jaisa ki khud Allah ta’ala ne irshaad farmaya:

وَ مَا ہُوَ عَلَی الْغَیۡبِ بِضَنِیۡنٍ۔{سورہ تکویر،آیت نمبر:۲۴}

TARZAMA: Aur woh( Muhammad ﷺ) Gaib ki baat batane par bakhil(yaani kanjoos) nahi hain.[Surah Takveer, Aayat No.24] Yaani gaib ki baat batate hain aur us ke bataane me kanjusi nahi karte hain, saaf baat hai ki gaib ki baaten wahi bataega jiske pass Gaib ka Ilm hoga. lihaza is aayat se maloom huwa ki Huzur ﷺ gaib ki baaten jaante the. Allah Ta’ala ne Huzur ke bare me irshad farmaya:

وَعَلَّمَکَ مَا لَمْ تَکُنْ تَعْلَمُ ؕ وَکَانَ فَضْلُ اللہِ عَلَیۡکَ عَظِیۡمًا۔{سورہ نساء،آیت:۱۱۳}

TARZAMA: Ham ne apko sikha diya jo kuchh Aap nahi jaante the. Aur ye Allah ka aap par bada fazal hai.[Surah Nisa,Aayat No.113]
Is bare me bahut saari hadise bhi hain jin se saaf taur par saabit hota hai ki huzur sallallaho alaihe wasallam gaib ki baaten jaante the,un me se kuchh hadisen yahan par pesh ki jaati hain

عَنْ طَارِقِ بْنِ شِهَابٍ قَالَ سَمِعْتُ عُمَرَ - رضى الله عنه - يَقُولُ قَامَ فِينَا النَّبِىُّ - صلى الله عليه وسلم - مَقَامًا ، فَأَخْبَرَنَا عَنْ بَدْءِ الْخَلْقِ حَتَّى دَخَلَ أَهْلُ الْجَنَّةِ مَنَازِلَهُمْ ، وَأَهْلُ النَّارِ مَنَازِلَهُمْ ، حَفِظَ ذَلِكَ مَنْ حَفِظَهُ ، وَنَسِيَهُ مَنْ نَسِيَهُ .[بخاری:۳۱۹۲]

TARZAMA: Hazrat Umar radhi allaho anho se riwayat hai ki: Huzur ﷺ hamare darmiyaan ek jagah par khade hue aur hame dunya ki shuru’aat se lekar jannatiyon ke jannat me dakhil hone aur jahunnamiyon ke jahannam me dakhil hone tak ki khabar di, ab jo use yaad rakha, yaad rakha aur jo bhool gaya woh bhool gaya.[Sahi Bukhari,Hadith No.3192]

حَدَّثَنِي أَبُو زَيْدٍ يَعْنِي عَمْرَو بْنَ أَخْطَبَ قَالَ صَلَّى بِنَا رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ الْفَجْرَ وَصَعِدَ الْمِنْبَرَ فَخَطَبَنَا حَتَّى حَضَرَتْ الظُّهْرُ فَنَزَلَ فَصَلَّى ثُمَّ صَعِدَ الْمِنْبَرَ فَخَطَبَنَا حَتَّى حَضَرَتْ الْعَصْرُ ثُمَّ نَزَلَ فَصَلَّى ثُمَّ صَعِدَ الْمِنْبَرَ فَخَطَبَنَا حَتَّى غَرَبَتْ الشَّمْسُ فَأَخْبَرَنَا بِمَا كَانَ وَبِمَا هُوَ كَائِنٌ فَأَعْلَمُنَا أَحْفَظُنَا[مسلم:۲۸۹۲]

TARZAMA: Hazrat Amar bin Akhatab radhi allaho anho bayan farmate hain ki: Rasool-e-akram ﷺ ne hame Fazr ki namaaz padhayi aur mimbar par jalwa afroz huye aur hame khutba diya, yaha tak ke Zohar ka waqt aagaya,to mimbar se utre namaz padhayi phir mimbar par jalwa afroz huye aur hame khutba diya yaha tak ke asr ka waqt agaya phir Aap ﷺ ne utar kar asr ki namaz padhayi phir mimbar par jalwa afroz hue hame khutba diya aur yaha tak ke suraj gurub hogaya toh Aap ﷺ ne jo kuch ho chuka aur jo kuch hone wala tha sab ki khabar de di. To ham me se bada Aalim woh hai jo un baton ko ziyadah yaad rakha hain.[Sahi Muslim,Hadith No.2892]

قَالَ فَقَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ هَذَا مَصْرَعُ فُلَانٍ قَالَ وَيَضَعُ يَدَهُ عَلَى الْأَرْضِ هَاهُنَا هَاهُنَا قَالَ فَمَا مَاطَ أَحَدُهُمْ عَنْ مَوْضِعِ يَدِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ[مسلم:۱۷۷۹]

TARZAMA: Hazrat Anas radhi allaho anho se riwayat hai ki: Jang-e-badr ke mauqa par Huzur Nabi-e-kareem ﷺ ne farmaya: ye falan kafir ke marne ki jagah hai (ye kehte jaate the) aur apne haath ko zameen par idhar udhar rakhte jaate, phir koi kafir Huzur ki bataayi hui jagah se zarra barabar bhi idhar udhar nahi mara.[Sahih Muslim,hadis No. 1779]

عَنِ الزُّهْرِىِّ أَخْبَرَنِى أَنَسُ بْنُ مَالِكٍ - رضى الله عنه . أَنَّ النَّبِىَّ - صلى الله عليه وسلم - خَرَجَ حِينَ زَاغَتِ الشَّمْسُ فَصَلَّى الظُّهْرَ فَلَمَّا سَلَّمَ قَامَ عَلَى الْمِنْبَرِ فَذَكَرَ السَّاعَةَ ، وَذَكَرَ أَنَّ بَيْنَ يَدَيْهَا أُمُورًا عِظَامًا ثُمَّ قَالَ « مَنْ أَحَبَّ أَنْ يَسْأَلَ عَنْ شَىْءٍ فَلْيَسْأَلْ عَنْهُ ، فَوَاللَّهِ لاَ تَسْأَلُونِى عَنْ شَىْءٍ إِلاَّ أَخْبَرْتُكُمْ بِهِ ، مَا دُمْتُ فِى مَقَامِى هَذَا » . قَالَ أَنَسٌ فَأَكْثَرَ النَّاسُ الْبُكَاءَ ، وَأَكْثَرَ رَسُولُ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - أَنْ يَقُولَ « سَلُونِى » . فَقَالَ أَنَسٌ فَقَامَ إِلَيْهِ رَجُلٌ فَقَالَ أَيْنَ مَدْخَلِى يَا رَسُولَ اللَّهِ قَالَ « النَّارُ » . فَقَامَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ حُذَافَةَ فَقَالَ مَنْ أَبِى يَا رَسُولَ اللَّهِ قَالَ « أَبُوكَ حُذَافَةُ » . قَالَ ثُمَّ أَكْثَرَ أَنْ يَقُولَ « سَلُونِى سَلُونِى » . فَبَرَكَ عُمَرُ عَلَى رُكْبَتَيْهِ فَقَالَ رَضِينَا بِاللَّهِ رَبًّا ، وَبِالإِسْلاَمِ دِينًا ، وَبِمُحَمَّدٍ - صلى الله عليه وسلم - رَسُولاً . قَالَ فَسَكَتَ رَسُولُ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - حِينَ قَالَ عُمَرُ ذَلِكَ۔.[بخاری:۷۲۹۴۔ مسلم:۲۳۵۹۔۲۳۶۰]

Madina sharif ke munafiqon ne jab Huzurﷺ ke Ilm-e-gaib par aitraaz kiya aur kaha ke “Ham inke zamane me inke sath rah kar inhe dhoka dete hain aur ye hame nahi pehchaan paate aur ye dawa karte hain ke qayamat tak ke saare logon ki asliyat ko jaante hain” jab Huzur ﷺ tak yeh baat pahuchi toh kya huwa? Hadees sharif padhiye,
Hazrat Anas bin Malik radhi allaho anho bayan karte hain ki: Huzur ﷺ suraj dhalne ke baad baahar tashreef laaye aur zohar ki namaz padhayi. Iske baad Aap ﷺ mimbar par khade hogaye aur qayamat ka zikr farmaya aur bataya ke isse pehle bade bade maamle honge. Phir Aap ﷺ ne farmaya ke: Jisko kisi chiz ke bare me puchhna ho woh puchh le. Qasam baa-khuda! Tum mujh se jis chiz ke bare me puchhoge main isi jagah rehte hue tumhe uske baare me bataunga(sahih Muslim ki hadees No. 2360/ me ye lafz hai ki: Huzur ﷺ ne farmaya “Mujh se jo chaaho puchho”) to log rone lage aur Huzur Nabi-e-kareem ﷺ baar baar farmate rahe ki “Mujh se puchho” Hazrat e Anas radhi allaho anho bayan karte hain ki : Toek shaksh khada hua aur usne puchha ki: Ya RasoolAllahﷺ ! Mera thikana kahan hai? Aap ne farmaya ki: tumhara thikana jahannam hai. Phir Abdullah bin Huzaifa khade hue aur puchhe ki Ya Rasoolallah ﷺ ! Mere baap kaun hai? Aap ﷺ ne farmaya ki: Tumhare baap Huzaifa hai. Hazrat Anas radhi allaho anho bayan farmate hain ke: Phir Huzoor baar baar farmane lage ki: Mujh se puchho, mujh se puchho. To Hazrat Umar radhi allaho anho ghutno ke bal khade huye aur arz kiya: Ya Rasoolallah ﷺ ! Ham Allah ke Rab, Islam ke deen aur Muhammad ﷺ ke Rasool hone se raazi aur khush hai. Tab Huzoor ﷺ khamosh hue. [Sahih Bukhari, Hadith No.7294. Sahih Muslim, Hadith No. 2359]
Is hadis sharif se Huzur ke ilm-e-gaib ke saath ye bhi maloom ho gaya ki Huzur ke ilm-e-gaib par aitaraaz karna munaafiqon ka tariqa hai jis se huzur bahut naaraaz hue.

AQIDA:Allah ﷻ ne Aap ﷺ ko kisi cheez ko halal ya haram karne ka ekhtiyar ata farmaya, aur zameen ke khazano ki kunjiyaan ata farmaye aur har tarah ke ekhtiyaraat ata farmaya. Is liye Nabi-e-kareemﷺ ko Mukhtaar manna zaruri hai.aur jo ye kahe ki huzur ﷺ ko kuchh ekhtiyar nahi to woh gustakh aur be-deen hai.Is aqede ki dalilyen ye hain.Allah Ta’ala ne farmaya:

وَیُحِلُّ لَہُمُ الطَّیِّبٰتِ وَیُحَرِّمُ عَلَیۡہِمُ الْخَبٰٓئِثَ[سورۃ الاعراف:۱۵۷]

TARZAMA: Aur woh (Mohammad ﷺ) unke liye paakiza chizon ko halaal karenge aur khabees cizon ko un par haraam karenge.[Surah Aa’raaf,Aayat No.157]
Allahﷻ ne is aayat me apne mahboob ﷺ ka ta’aruf (introduction) karaate hue irshaad farmaya ki: Woh logon ke liye paakiza chizon ko halaal karenge aur gandi chizon ko haraam farmaenge toh isse saaf maloom ho gaya ki Allahﷻ unhe us chiz ka ekhtiyaar ata farmaega tabhi toh woh kisi chiz ko halaal ya haraam farmaenge.

قَاتِلُوا الَّذِیۡنَ لَا یُؤْمِنُوۡنَ بِاللہِ وَلَا بِالْیَوْمِ الۡاٰخِرِ وَ لَا یُحَرِّمُوۡنَ مَا حَرَّمَ اللہُ وَرَسُوۡلُہٗ [سورۃ التوبۃ:۲۹]

TARZAMA: unlogon se jang karo jo Allah aur Akhirat ke din par imaan nahi laate aur haraam nahi maante jise Allah aur uske rasool ne haraam qarar diya.[Surah Tauba,Aayat No.29]
Allah ta’ala ne is aayat me un logon se jang karne ka hukm diya jo Allah aur us ke rasool ki haram ki hui chiz ko haram nahi maante,to maloom huwa ki huzur ke liye kisi chiz ke halal ya haram ka ekhtiyar na maane woh be-deen aur gumraah hai.

عَنِ الْمِقْدَامِ بْنِ معْدِي كَرِبَ الْكِنْدِيِّ ، أَنَّ رَسُولَ اللهِ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ قَالَ : يُوشِكُ الرَّجُلُ مُتَّكِئًا عَلَى أَرِيكَتِهِ ، يُحَدَّثُ بِحَدِيثٍ مِنْ حَدِيثِي ، فَيَقُولُ : بَيْنَنَا وَبَيْنَكُمْ كِتَابُ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ ، فَمَا وَجَدْنَا فِيهِ مِنْ حَلاَلٍ اسْتَحْلَلْنَاهُ ، وَمَا وَجَدْنَا فِيهِ مِنْ حَرَامٍ حَرَّمْنَاهُ ، أَلا وَإِنَّ مَا حَرَّمَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ مِثْلُ مَا حَرَّمَ اللَّهُ.[ابن ماجہ،حدیث:۱۲]

TARZAMA: Hazrat Miqdaam bin Ma’adi Karb Kandi radhi allaho anho se riwayat hai ki: Beshak Rasoolallahﷺ ne irshaad farmaya ki: anqarib ek shaksh apne masnad par tek lagaye hoga aur uske samne meri hadeeson me se koi hadees bayan ki jaaegi to woh kahega ke: Hamare aur tumahre darmiyaan Allahﷻ ki kitab kaafi hain ham jo isme halaal paayenge use halaal samjhenge aur jo usme haraam paayenge use haraam manyenge . Sun lo! Behsak jise Allah ke Rasoolﷺ ne haraam kiya woh aisi hi hai jise Allah ne haraam kiya.[Ibn-e-Maja,Hadith No.12]
Upar pesh ki gayin tamaam dalilon se ye sabit hui ki Allah ﷻ ne Huzur ko kisi bhi chiz ke halaal ya haraam karne ka ekhtiyaar ata farmaya hain.is liye ise maana har musalman ke liye zaruri hai.magar kuchh log is par Quran sharif ki ek aayat se aitaraz karte hain,woh aayat ye hai.

یٰۤاَیُّہَا النَّبِیُّ لِمَ تُحَرِّمُ مَاۤ اَحَلَّ اللہُ لَکَ ۚ تَبْتَغِیۡ مَرْضَاتَ اَزْوَاجِکَ[سورۃ التحریم،آیت:۱]

Tarjama: Aye Nabi Ap apne upar kyu haram karte hain us chiz ko jise Allah ne apke liye halaal farmaya(kiya is tarah se) Aap apni biwiyon ki khushi chaahte hain.[Surah Tahrim,Aayat No.1]
Is ayat kareema ki wajah se kuchh log kehte hain ki: Agar Huzur ko kisi chiz ke halaal aur haraam karne ka ikhtiyaar hota toh Allah ﷻ aapse is tarah na farmata.
Jawab:Sahih Bukhari aur Sahih Muslim ki riwayat ke mutabiq is ayat-e-karima ki naazil hone ki wajah yeh hui ki jab Huzur ﷺ apni biwi hazrat-e- zainab bint-e-jahash ke Yaha tashreef le jaate to woh aap ﷺ ke liye shahad pesh karti jo Aap ﷺ ko bahut hi pasand tha, is wajah se huzur unke yahan kuchh ziyadah der tashreef farma rehte, ye baat Hazrat e Ayesha aur hazrat e Hafsa aur dusri biwiyon ko achha nahi lagi aur unhe hazrat-e-zainab par rashk aaya to un logo ne mashwara kiya ki jab Huzoor tashrif laayen toh arz kiya jaaye ki : dehne mubarak (Yani Monh ) se “magafir” ki boo aa rahi hai, jab ki “ magafir “ ki boo Huzoor ﷺ ko bilkul pasand nahi thi, bahar-haal, Huzur se aisa kaha gaya, to huzur ne un ke kahne ka maqsad samajh liya aur aap ne irshad farmaya ki “magafir “ to mere qarib bhi nhi aaya,haan, Zainab ke yahan shahad maine piya hai,ab usko main apne upar haram karta hoon. Maqsad yeh tha ki Hazrat-e-Zainab ke yahan shahd ke khaane ki wajah se tum logon ka dil toota hai. Is liye ab main apne upar shahad hi ko khaana haram kar leta hon ki ab use kabhi khaaonga hi nahi. To yeh ayat-e-karima nazil hui.Aur Allah ta’ala ne irshad farmaya ki: Aye Nabi Ap apne upar kyu haram karte hain us chiz ko jise Allah ne apke liye halaal farmaya(kiya is tarah se) Aap apni biwiyon ki khushi chahte hain.[Surah Tahrim,Aayat No.1]
Allama Aaloosi is ayat ki tafseer me farmate hain ki: kisi halal cheez ko haram karne ki do surate hoti hain ek yeh ki kisi halal chiz ko haram maan kar chhod diya jaaye, Ye shari’at me jaaiz nahi , balki kufr hai. Jo Nabi kareem ﷺ se hona mumkin hi nahi hai. Aur dusri surat ye hai ki halaal ko halaal hi samjha jaae magar kisi wajah se uske istemaal se parhez kiya jaye aur aisa karna jaaiz hai. (jaise ki gaaye ka gosht bahut saare log halaal maante hue bhi uske istemaal se parhez karte hain) Nabi kareem ﷺ ke shahad ko apne upar haraam karne ki yahi surat thi. Aur Allah ﷻ ke is farmaan ki wajah yeh thi ke Huzur ne apni biwiyon ki khushi ke liye shahad nahi khane ki apne upar paabandi laga li thi jisse Aap ﷺ ko taklif aur parishani ka samna karna padta kyuki shahad Aap ﷺ ko bahut pasand tha aur Allah ﷻ ko hargiz yeh gawara nahi tha ki is qism ki pabandi ki wajah se uske mahboob ko takleef pahuche is liye Allah ﷻ ne farmaya ki: Aap ne aisa kyun kiya? Agar Aapko apne biwiyon ki khushi chahte hain toh mujhe aap ki raahat aur araam matloob hai, main aisi pabandiyon ki kaise ijazat desakta hoon (Tafseer ziaul Qur’an Zild: 5, safa: 295)
Lehaza is ayat se maloom hua ki Allah ﷻ ko Aapki takleef uthana hargiz gawara nahi, aur yeh bhi maloom hua ki is ayat me haraam se muraad woh nahi hai jo mashoor hai balke haraam se muraad “halaal chiz se parhez krne ki pabandi laga lena” muraad hai. Is liye is se Aap ﷺ ke ekhtiyaar ki nafi nahi hoti aur kaise ho sakti hai jabki khud Allahﷻ ne Apke is ikhtiyaar ka ailaan farmaya aur Aap ﷺ ke is ekhtiyaar ko na manne walon se jang karne ka hukm diya.
Is wajahat ki tasdeeq is baat se bhi hoti hain ki Huzurﷺ ne Apni zindagi Mubarak me bahut saari chizon ko halaal aur haraam farmaya, Aap ﷺ ne Madina shareef ke ek khas had ke andar shikaar karne, waha ke darakhton ko kaatne aur ghanso ko ukhadne ko haraam qaraar diya (Sahih Bukhari:1867.Sahih Muslim: 1361). Hazrat Abu Bardah radhi allaho anho ke liye 6 mahine ke bakri ke bachche ki Qurbani ko jaaiz farmaya jabki yeh kisi aur ke liye jaaiz nahi tha(Sahih Bukhari: 5560. Sahih Muslim: 1961). Aap ﷺ ne ghodo aur ghulamo me zakat ko maaf farma diya (Tirmizi:620). Hazrat Khuzaimah radhi allaho anho ki tanha gawahi ko do mardon ki gawahi ke barabar qaraar diya (Abu Dawood:3607). Iske elawah aur bhi misaale hain magar kisi bhi mauqe par Allah ﷻ ne yeh nahi farmaya ki: Mahboob Aap ne falan chiz ko halaal ya haraam kyun farmaya? Agar waqayi Huzoor ko yeh ekhtiyaar nahi hota toh jaise yaha par mana farma diya waise un tamaam mauqo par bhi mana farmata magar aisa nahi hua. Isse yeh baat wajeh ho gayi ke is ayat-e-kareema ka woh matlab nahi jo kuchh log bayan karte hain balke iska sahih matlab yahi hai ki Allah ﷻ ko yeh gawarah nahi tha ke Huzoor apni biwiyon ki khushi ke liye pasand hone ke bawajood shahad nahi khaaye aur parehsnai uthaye is liye Allah ﷻ ne mana farma diya. To isse ekhtiyar ka na hona saabit nahi hoti hai balke isse Aap ﷺ ke maqaam-e-mahboobiyat ka pata chalta hain.
AQIDA:Allah ta’ala ke wade ke mutabiq hamare Nabi kareem ﷺ aur dusre tamaam Ambiya alaihimussalam ko maut aayi lekin phir Allahﷻ unhe pehle se bhi behtar zindagi ata farmayi, lehaza saare Ambiya e kiraam aaj bhi zinda hain aur unhe Allah ta’ala ki baargah se rozi di jaati hai. Is liye unhe murda samajhna ya mar kar mitti me mil jaane wala kahna gumrahi wa be-deeni hai.Is aqeede ka suboot bahut saari hadison se hota hai un me se kuchh ye hain.

عَنْ أَبِي الدَّرْدَاءِ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ : أَكْثِرُوا الصَّلاَةَ عَلَيَّ يَوْمَ الْجُمُعَةِ ؛ فَإِنَّهُ مَشْهُودٌ ، تَشْهَدُهُ الْمَلاَئِكَةُ ، وَإِنَّ أَحَدًا لَنْ يُصَلِّيَ عَلَيَّ ، إِلاَّ عُرِضَتْ عَلَيَّ صَلاَتُهُ ، حَتَّى يَفْرُغَ مِنْهَا , قَالَ : قُلْتُ : وَبَعْدَ الْمَوْتِ ؟ قَالَ : وَبَعْدَ الْمَوْتِ ، إِنَّ اللَّهَ حَرَّمَ عَلَى الأَرْضِ أَنْ تَأْكُلَ أَجْسَادَ الأَنْبِيَاءِ ، فَنَبِيُّ اللهِ حَيٌّ يُرْزَقُ.[ابن ماجہ:۱۶۳۷]

TARZAMA: Hazrat Abu Darda radhi allaho anho bayan karte hain ke: Nabi kareem ﷺ ne irshaad farmaya ke: Juma ke din mujh par kasrat se darood padha kro kyunki is din farishte hazir hote hain, aur behsak tum me jo bhi mujh par darood padhta hai to uska darood mujh par pesh kiya jata rahta hai yaha tak ke woh us se farigh hojata hain. Woh kehte hain ke: Maine arz kiya: Wisaal ke baad bhi? (Aisa hoga?) To Huzoor ﷺ ne farmaya: (Haan) wisaal ke baad bhi. Beshak Allahﷻ ne zameen par haraam kardiya hain ke woh nabiyon ke jismo ko khaaye to Allah ke nabi zinda hote hain aur unhe rozi di jaati hai.[Ibn-e-Maja,Hadith No.1637]

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ أَتَيْتُ وَفِي رِوَايَةِ هَدَّابٍ مَرَرْتُ عَلَى مُوسَى لَيْلَةَ أُسْرِيَ بِي عِنْدَ الْكَثِيبِ الْأَحْمَرِ وَهُوَ قَائِمٌ يُصَلِّي فِي قَبْرِهِ[مسلم:۲۳۷۵]

TARZAMA: Hazrat Anas bin Malik radhi allaho anho se riwayat hai ki: Rasoolallahﷺ ne irshaad farmaya ke: Main meraj ki raat , Kasib e Ahmar ke paas Hazrat Musa Alaihesalam ke pass se gujra to dekha ke woh apni qabr me kjade namaz padh rhe the.[Sahi Muslim,Hadith No.2375]
Upar ki hadeeson se maloom huwa ki hamare Nabi kareem ﷺ aur tamami Ambiya e kiraam baad-e-wisal bhi zinda hain, aur ye aqeedah meraaj sharif ke waqiye se bhi khoob achchhi tarah saabit hota hai kyuki Huzur ne mearaj sharif ka waqiya bayan karte hue farmaya ki: Baitul Muqaddas me jab namaz ka waqt hua toh maine tamami Ambiya e kiraam ko namaz padhaya(Sahi Muslim,Hadith No.172) Ambiya-e-kiraam se mulaqaten hui, salam wa kalaam bhi hua, khas taur se Hazrat Musa Alaihesalam se baar baar mulaqat hui aur unhone Aap ﷺ ko namazon me kami karane ka mashwara bhi diya.(Sahi Muslim,Hadith No.162)
Faaida:Is baat me koi shak nahi ke Ambiya e kiraam ka darza shaheedon se bahut buland hai, toh jab shaheedon ko, gardan katne ke baad bhi Allah ﷻ ne unhe “Murda” kehne se mana farma diya balke murda gumaan karne par bhi pabandi laga diya aur unhe “zinda aur apni bargaah se rozi paane wala” kaha toh phir Ambiya e kiraam ko murda kehna ya mar kar mitti me mil jaane wala kehna kaise sahih hosakta hai? yaqeenan yeh gumrahi wa be’deeni aur Ambiya e kraam ki buland shaan me gustakhi hai.
AQIDA: Jisne Huzoor ﷺ ko khaab me dekha usne haqiqat me Huzur hi ko dekha, kyunki shaitaan Aap ﷺ ki shakal Mubarak me nahi aa sakta hai,jaisa ki hadis sharif me hai:

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ قَالَ قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ مَنْ رَآنِي فِي الْمَنَامِ فَقَدْ رَآنِي فَإِنَّ الشَّيْطَانَ لَا يَتَمَثَّلُ بِي[مسلم:۲۲۶۶]

TARZAMA: Hazrat Abu Huraira radhi allaho anho se riwayat hai ki : Nabi kareem ﷺ ne irshaad farmaya ki: Jisne mujhe khaaab me dekha usne haqiqat me mujhi ko dekha, kyunki behshak shaitaan meri shakal ekhtiyaar nahi krskta.[Sahi Muslim,Hadith No.2266]
AQIDA:Beshak khud Parwardigaar-e-Alam aur uske farishte Nabi kareem ﷺ par darood bhejte hain, aur musalmano ko bhi hukum diya gaya ki woh khoob darood-o-salaam bheja karein.Jaisa ki Allah ta’ala ka farmaan hai.

اِنَّ اللہَ وَمَلٰئِکَتَہٗ یُصَلُّوۡنَ عَلَی النَّبِیِّ ؕ یٰۤاَیُّہَا الَّذِیۡنَ اٰمَنُوۡا صَلُّوۡا عَلَیۡہِ وَ سَلِّمُوۡا تَسْلِیۡمًا[سورۃ الاحزاب،آیت:۵۶]

TARJAMA: Be-shak Allah aur us ke farishte darood bhejte hain nabi par aye imaan walo!tum bhi un par darood aur khoob salaam bhejo.[Surah Al-Ahzaab,Aayat No.56]
is liye hame chahiye ki hum darood aur khoob salaam bheja karen kyunki iske bade faaide hain, haan, darood-o-salaam bhejne ka humk diya magar koi khas tariqe ka zikr Allah ta’ala ne nahi farmaya isliye baith ke ho ya khade ho ke ya let kar har tareeqe se jaaiz hai.

Share.........



Related Topics



Allah Ta'ala ke baare me islami aqide Ambiya-e-Kiram ke baare me islami aqide Farishton ke baare me islami aqide Aasmani Kitabon ke baare me islami aqide Taqdeer ke baare me islami aqide Sahaba ke baare me islami aqide Auliya Allah ke baare me islami aqide Aakhirat ke baare me islami aqide Qayamat ke baare me islami aqide



Dawat-E-Quran