Mukammal Namaz Hadees Sharif Ki Raushani Me



Niyat karna,Yani dil me pakka iraada karna.

عن عُمَرَ بْن الْخَطَّابِ - رضى الله عنه - عَلَى الْمِنْبَرِ قَالَ سَمِعْتُ رَسُولَ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - يَقُولُ :إِنَّمَا الأَعْمَالُ بِالنِّيَّاتِ ، وَإِنَّمَا لِكُلِّ امْرِئٍ مَا نَوَى ، فَمَنْ كَانَتْ هِجْرَتُهُ إِلَى دُنْيَا يُصِيبُهَا أَوْ إِلَى امْرَأَةٍ يَنْكِحُهَا فَهِجْرَتُهُ إِلَى مَا هَاجَرَ إِلَيْهِ .

Tarjama:Hazrat Umar radhi Allaho anho ne member par farmaya ki: Main ne Allah ke Rasool Sallallaho alaihe wasallam ko farmate hue suna ki: Tamam aamal ka daar-o-madaar niyat par hai.Aur beshak har insaan ko uski niyat ke mutaabiq hi sawab milega.To jis ki hijrat dunya ki daulat haasil karne ke liye hoy a kisi aurat se shaadi ke maqsad se ho,to uski hijrat unhi chizo ke liye hogi jinko haasil karne ki niyat se usne hijrat ki.[Sahih Bukhari, Hadees No.1]

Qibla rukh ho kar Takbir-e-Tahrima yani haath utha kar Allaho Akbar kahna.

حَدَّثَنَا مُحَمَّدُ بْنُ عَمْرِو بْنِ عَطَاءٍ ، قَالَ : سَمِعْتُ أَبَا حُمَيْدٍ السَّاعِدِيَّ يَقُولُ : كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ إِذَا قَامَ إِلَى الصَّلاَةِ ، اسْتَقْبَلَ الْقِبْلَةَ ، وَرَفَعَ يَدَيْهِ ، وَقَالَ : اللَّهُ أَكْبَرُ.

Tarjama: Hazrat Abu Humaid radhi Allaho anho bayan karte hain ki:Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam jab namaz ke liye khade hote the to qibla rukh ho kar haatho ko uthaate aur “Allaho Akbar” kahte the.[Ibn-e-Majah,Hadees No.803]

Haath kahaan tak uthaaya jaae?


Tarajama: Hazrat Abdul jabbar bin Waail apne walid se riwayat karte hain ki:Unhone Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ko dekha ki jab Aap namaz shuru farmaate to apne haath kaano tak itna uthaate the ki aap ke dono anguthe aap ke dono kaano ki lau ke barabar ho jaate.[Sunan Nisayi,Hadees No.882]

عَنْ وَائِلِ بْنِ حُجْرٍ قَالَ : أَتَيْتُ الْمَدِينَةَ ، فَقُلْتُ : لَأَنْظُرَنَّ إِلَى صَلاَةِ رَسُولِ اللَّهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَرَأَيْتُهُ حِينَ افْتَتَحَ الصَّلاَةَ كَبَّرَ فَرَفَعَ يَعْنِي يَدَيْهِ فَرَأَيْتُ إِبْهَامَيْهِ بِحِذَاءِ أُذُنَيْهِ

Tarjama:Hazrat Waail bin Juhr radhi Allaho anho bayan karte hain ki:Main Madina sharif aaya,To main ne apne dil me kaha ki main zarur Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ki namaz ko dekhunga (ki Aap kaise padhte hain?) to main ne dekha ki jab Aap Sallallaho alaihe wasallam ne namaz shuru kiya to apne haatho ko uthaaya,Aur Aap ke anguthe kaano ke barabar hog aye. [Sahih ibn-e-khuzaima,Hadees No.641]

Haath kaise uthaaye jaae?

عن بن عمر قال قَالَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ:إِذَا اسْتَفْتَحَ أَحَدُكُمُ الصَّلَاةَ فَلْيَرْفَعْ يَدَيْهِ، وَلْيَسْتَقْبِلْ بِبَاطِنِهِمَا الْقِبْلَةَ، فَإِنَّ اللَّهَ أَمَامَهُ

Tarjama: Hazrat ibn-e-Umar radhi Allaho anhuma se riwayat hai ki Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne irshaad farmaya: Jab tum me se koi takbeer kahe to use chaahiye ki dono haatho ko uthaaye aur unka andaruni hissa (Yani ki hatheliyo ka rukh)qibla ki taraf kare. [Al-Mo’jamul Ausat, Hadees No.7801]

Haath kaise baandhe?

عَنْ عَاصِمِ بْنِ كُلَيْبٍ بِإِسْنَادِهِ وَمَعْنَاهُ قَالَ فِيهِ ثُمَّ وَضَعَ يَدَهُ الْيُمْنَى عَلَى ظَهْرِ كَفِّهِ الْيُسْرَى وَالرُّسْغِ وَالسَّاعِدِ

Tarjama:Hazrat Waa’il bin Juhr radhi Allaho anho farmate hain ki: Phir Aap Sallallaho alaihe wasallam ne apne daahine haath ko baaye haath ki pusht,gatte aur kalaayi par rakha.[Abu Dawood,Hadees No.727]

Haath kahaan baandhe?

عَنْ عَلقَمَةَ بنِ وِائِل بنِ حُجْرٍ،عَنْ اَبِيْهِ رَضِیَ الله عَنْهُ قَالَ: رَأيتُ النَّبِیَّ صَلَّی اللهُ عَلَيهِ وَسَلَّمَ وَضَعَ يَمِيْنَهُ عَلَی شِمَالِهِ فِی الصَّلَاةِ تَحْتَ السُّرَّةِ.

Tarjama:Hazrat Waa’il bin Juhr radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Main ne Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ko dekha ki Aap ne namaz me apna daahina haath baaye haath par naaf ke niche rakha.[Musannaf ibne abi shaiba, Hadees No.3959]

عَنْ أَبِى جُحَيْفَةَ أَنَّ عَلِيًّا - رضى الله عنه - قَالَ السُّنَّةُ وَضْعُ الْكَفِّ عَلَى الْكَفِّ فِى الصَّلاَةِ تَحْتَ السُّرَّةِ.

Tarjama:Hazrat Ali radhi Allaho anho ne farmaya ki: Namaz me sunnat ye hai ki daahine haath ko baaye haath par naaf ke niche rakha jaae.[Abu Dawood, Hadees No.756]

Sana Padhna.

عَنْ أَبِى سَعِيدٍ أَنَّ النَّبِىَّ -صلى الله عليه وسلم- كَانَ إِذَا افْتَتَحَ الصَّلاَةَ قَالَ : سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ تَبَارَكَ اسْمُكَ وَتَعَالَى جَدُّكَ وَلاَ إِلَهَ غَيْرُكَ

Tarjama: Hazrat Abu Saeed khudri radhi Allaho anho farmate hain ki Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam jab namaz shuru karte to ye padhte. “Subhanakallah Humma Wa Bihamdika Wa Tabarakasmuka Wa Ta'ala Jadduka Wa Laa ila'ha Ghairuk” [Sunan Nisaayi,Hadees No.899]

Ta’ooz Aur Tasmiya padhna.
Allah Ta’ala ka irshad hai: Jab tum Quran padho to shaitaan mardood se Allah ki panaah maang liya karo.[Surah Nahal,Aayat No.98]

عَنْ أَبِي سَعِيدٍ الْخُدْرِيِّ، أَنَّ رَسُولَ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يَقُولُ قَبْلَ الْقِرَاءَةِ: أَعُوذُ بِاللَّهِ مِنَ الشَّيْطَانِ الرَّجِيمِ

Tarjama: Hazrat Abu Saeed khudri radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam tilawat se pahle “A’auzu Billahi He Minash Shaitan Nir Rajeem” padha karte the.[Musannaf Abdur Razzaq,Hadees No.2589]

عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ قَالَ كَانَ النَّبِىُّ -صلى الله عليه وسلم- يَفْتَتِحُ صَلاَتَهُ بِ (بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ ).

Tarjama:Hazrat ibne Abbas radhi Allaho anhuma se riwayat hai ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam apni namaz “Bismillahir rahmanir raheem” se shuru kiya karte the.[Tirmizi,Hadees No.245]

A’auzu Billah,Bismillah,Aamin wagairah ko aahista padhna.

عَنْ إِبْرَاهِيمَ قَالَ:قَالَ عُمَرُ:أَربَعٌ يُخْفَيْنَ عَنِ الْإِمَامِ:التَّعَوُّذُ،وَبِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحيْمِ، وَ آميْن، وَاَللّٰهُمَّ رَبَّنَا وَلَكَ الْحَمْدُ۔

Tarjama:Hazrat Umar radhi Allaho anho ne farmaya ki: 4 chiz imam aahista kahe, 1:A’auzu billah.2:Bismillah.3:Aamin.4:Allahumma rabbana wa lakal hamd. [Kanzul ummal,Hadees No.22893]

خَمْسٌ يُخْفِيَنَّ:سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ وَبِحَمْدِكَ،وَالتَّعَوُّذُ، وَبِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِيمِ، وَآمِينَ، وَاللَّهُمَّ رَبَّنَا لَكَ الْحَمْدُ۔

Tarjama:Hazrat Ibrahim Nakh’ee farmate hain ki: 5 chizen aahista awaz me kahi jaaegi. 1:Sana.2:A’auzu billah.3:Bismillah.4:Aamin.5: Rabbana lakal hamd. [Musannaf Abdur razzaq,Hadees no.2597]

Surah Fatiha aur koi surah milaana.

عَنْ عُبَادَةَ بْنِ الصَّامِتِ يَبْلُغُ بِهِ النَّبِىَّ صلى الله عليه وسلم قَالَ « لاَ صَلاَةَ لِمَنْ لَمْ يَقْرَأْ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ فَصَاعِدًا ». قَالَ سُفْيَانُ لِمَنْ يُصَلِّى وَحْدَهُ.

Tarjama: Hazrat Ubaadah bin Saamit radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya ki: Us shakhs ki namaz nahi hoti jo surah fatiha aur uske elawah (aur koi surah ya 3 aayat ya 3 aayat ke barbar) na padhe.Hadees ke raawi hazrat Sufyan farmate hain ki ye hukm us shakhs ke liye hai jo akele namaz padh raha ho.[Abu Dawood,Hadees No.822]

Jab imam ke pichhe padhe to Tilawat ke waqt khaamosh rahe.
Allah Ta’ala ka irshad hai: “Aur jab Quran padha jaae to usko kaan laga kar suno aur khaamosh raho taaki tum par raham kiya jaae.[Surah Aa’raaf,Aayat No.204]

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ ، قَالَ : قَالَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ : إِنَّمَا جُعِلَ الإِمَامُ لِيُؤْتَمَّ بِهِ ، فَإِذَا كَبَّرَ فَكَبِّرُوا ، وَإِذَا قَرَأَ فَأَنْصِتُوا ، وَإِذَا قَالَ : {غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلاَ الضَّالِّينَ} ، فَقُولُوا : آمِينَ

Tarjama:Hazrat Abu Huraira radhi Allaho anho se riwayat hai ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya: Imam isi liye banaya jaata hai ki uski pairwi ki jaae.Jab woh takbeer kahe to tum takbeer kaho aur jab woh qiraat kare to tum khaamosh raho,Aur jab woh “Gairil magdubi alaihim wallad-daalleen” kahe to tum Aamin kaho.[Ibne Majah,Hadees No.846.]

عَنْ عَلِىٍّ قَالَ قَالَ رَجُلٌ لِلنَّبِىِّ -صلى الله عليه وسلم- أَقْرَأُ خَلْفَ الإِمَامِ أَوْ أُنْصِتُ قَالَ « بَلْ أَنْصِتْ فَإِنَّهُ يَكْفِيكَ

Tarjama:Hazrat e Ali razi allahu ta’ala anho ne bayan kiya ki:Ek shakhs ne Huzur Nabi e kareem sallallahu alaihe wasallam se puchha ki: Main imam ke pichhe qirat karon ya khamosh rahon?To Huzur sallallahu alaihe wasallam ne irshad farmaya ki:khamosh raho,unki qirat tumhe kaafi hai.(Sunan Daar Qutni hadis No.1248.1233)

عَنِ ابْنِ عَبَّاسٍ عَنِ النَّبِىِّ -صلى الله عليه وسلم- قَالَ « يَكْفِيكَ قِرَاءَةُ الإِمَامِ خَافَتَ أَوْ جَهَرَ

Tarjama:Hazrat e Abdullah bin Abbas razi allahu ta’ala anho ne bayan kiya ki: Huzur sallallahu alaihe wasallam ne irshad farmaya: Tumko imam ki qirat kaafi hai,sirri namaz ho ya zehri.(Sunan Daar-e-Qutni,hadis No.1237. 1202,1266)

Aamin Aahista se kahe.

صَلَّى بِنَا رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ، فَلَمَّا قَرَأَ:{غَيْرِ الْمَغْضُوبِ عَلَيْهِمْ وَلَا الضَّالِّينَ}قَالَ: "آمِينَ " وَأَخْفَى بِهَا صَوْتَهُ۔

Hazrat Waa’il bin juhr radhi Allaho anho farmaate hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne ham logo ko namaz padhaaya aur jab Surah fatiha khatam ki to aahista awaaz me Aamin kahi.[Musnad-e-Ahmad,Hadees No.18874]

Chaar rik’at wali farz namaz me sirf pahli do rik’at me surah milaae.

عَنْ عَبْدِ اللهِ بْنِ أَبِي قَتَادَةَ ، عَنْ أَبِيهِ ؛ أَنَّ النَّبِيَّ صلى الله عليه وسلم كَانَ يَقْرَأُ فِي الرَّكْعَتَيْنِ الأُولَيَيْنِ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ وَسُورَةٍ ، وَفِي الأُخْرَيَيْنِ بِفَاتِحَةِ الْكِتَابِ.

Hazrat Abu Qataada radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam pahli do rik’ato me surah fatiha aur koi surah padhte the aur aakheri do rik’at me sirf surah fatiha padhte the. [Musannaf ibne abi shaiba,Hadees No.3762]

Ruku karna.
Allah Ta’ala ka irshad hai ki “ Aur ruku karne walo ke saath ruku karo”. [Surah Baqrah,Aayat No.43]
Ek mash-hoor hadees hai jise “Hadees-e-A’raabi” kaha jaata hai. Us me hai ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne unhe namaz sikhaate hue farmaya ki: (Qiraat se faarig hone ke baad) phir tum itminan se ruku karo. [Sahih Bukhari,hadees No.757]
Ruku karne ka tariqa.
Ruku karne ke tariqe me kayi chizen hain jin ki tafseel hadees sharif ke saath bayan ki jaa rahi hai.
Ruku me kamar sidhi honi chaahiye.
Hazrat Abu Humaid Saa’edi radhi Allaho anho ne Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ki namaz ka tariqa bayan karte hue farmaya ki:Jab Aap Sallallaho alaihe wasallam ne ruku kiya to apne haatho se apne ghutno ko pakda phir apni kamar ko barabar rakha.[ Sahih ibne Khuzaima,Hadees No.643]
Ruku me sar ko kamar ke barabar sidha rakhna chaahiye.
Hazrat Aaisha siddiqa radhi Allaho anha farmaati hain ki: Jab Aap Sallallaho alaihe wasallam ruku karte to na apne sar ko ooncha rakhte aur nahi niche balki dono ke darmiyan (yani barabar) rakhte the.[Sahih Muslim,hadees No.498]
Ruku me haatho ko pahlu se alag aur unguliya kushaadah rakhni chaahiye.
Huzur Sallallaho alaihe wasallam ne hazrat Anas bin Malik radhi Allaho anho se farmaya: Aye mere bête! Jab tum ruku karo to apne dono haath apne ghutno par rakho aur apni unguliyo ko kushaadah rakho aur apne haatho ko pahluo se alag rakho.[Al-Mo’jamul Ausat,hadees No.5991]
Ruku me haatho ko ghtno par sidha jama kar aur pahlu se alag kar ke rakhna chaahiye.
Hazrat Abu Humaid Saaedi farmate hain ki:Phir Aap Sallallaho alaihe wasallam ne ruku kiya aur apne haatho ko apne ghutno par is tarah rakha jaise aap unhe pakde hue hon aur apne haatho ko sidha rakha aur unhe pahlu se alag rakha.[Abu Dawood,Hadees No.734]
Ruku ki tasbeeh aur uski ta’daad.

إذَا رَكَعَ أَحَدُكُمْ، فَقَالَ فِي رُكُوعِهِ: سُبْحَانَ رَبِّيَ العَظِيمِ ثَلَاثَ مَرَّاتٍ، فَقَدْ تَمَّ رُكُوعُهُ، وَذَلِكَ أَدْنَاهُ

Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya ki: Jab tum me se koi ruku kare aur apne ruku me 3 martabah ye kahe “ Subahan Rabbi al azeem” to usne apna ruku mukammal kar liya.Aur ye kam se kam miqdaar hai. [Tirmizi,hadees No.261]
Qauma me itminan se khada hona

وَكَانَ إِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ الرُّكُوعِ لَمْ يَسْجُدْ، حَتَّى يَسْتَوِيَ قَائِمًا، وَكَانَ إِذَا رَفَعَ رَأْسَهُ مِنَ السَّجْدَةِ، لَمْ يَسْجُدْ حَتَّى يَسْتَوِيَ جَالِسًا۔

Hazrat Aaisha siddiqa radhi Allaho anha bayan karti hain ki: Aap Sallallaho alaihe wasallam ruku se uth kar jab tak sidhe khade na ho jaate sajdah nahi karte the aur sajdah se uth kar jab tak sidhe baith nahi jaate dusre sajdah me nahi jaate the. [Sahih Muslim,Hadees No.498]
Ruku se khade hote hue Sami-Allah aur khade ho kar tahmeed kahna.

كَانَ رَسُولُ اللَّهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا قَامَ إِلَى الصَّلاَةِ يُكَبِّرُ حِينَ يَقُومُ، ثُمَّ يُكَبِّرُ حِينَ يَرْكَعُ، ثُمَّ يَقُولُ: سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ، حِينَ يَرْفَعُ صُلْبَهُ مِنَ الرَّكْعَةِ، ثُمَّ يَقُولُ وَهُوَ قَائِمٌ: رَبَّنَا لَكَ الحَمْدُ۔

Hazrat Abu Huraira radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam jab namaz ke liye khade hote to takbeer kahte,phir (Qayam wa Qiraat se faarig ho kar) jab ruku karte to takbeer kahte, phir ruku se kamar Mubarak uthaate to “Sami-Allahu liman hamidah” kahte, phir khade ho kar “Rabbana lakal hamd” kahte.[Sahih Bukhari,Hadees No.789]
Agar imam ke pichhe ho to sirf “Tahmeed” kahe.

عَنْ أَنَسٍ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ قَالَ:وَإِذَا قَالَ الْإِمَامُ: سَمِعَ اللَّهُ لِمَنْ حَمِدَهُ، فَقُولُوا: رَبَّنَا وَلَكَ الْحَمْدُ۔

Hazrat Anas radhi Allaho anho bayan karte hain ki Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya: Jab imam “Sami-Allahu liman Hamidah” kahe to tum “Rabbana wa lakal hamd” kaho.[Sunan Daarmi, Hadees No.1310]
Ruku me jaate waqt aur uth kar Rafa-yadain nahi karna.

عَنْ عَلْقَمَةَ قَالَ قَالَ عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مَسْعُودٍ أَلاَ أُصَلِّى بِكُمْ صَلاَةَ رَسُولِ اللَّهِ -صلى الله عليه وسلم- فَصَلَّى فَلَمْ يَرْفَعْ يَدَيْهِ إِلاَّ فِى أَوَّلِ مَرَّةٍ.

Hazrat Alqama se riwayat hai ki Hazrat e Abdullah bin Mas’ood radhi allahu anho ne farmaya: kya main tum logo ko Rasoole akram sallallahu alaihe wasallam ke namaz padhne ki tarah namaz nahi padha dun? (logo ne kaha ki haan zarur) Phir unhone namaz padhayi,to sirf ek martaba (yani shuru me) haath uthaya phir dobara aisa nahi kiya. (Tirmizi,hadis No.257, Nasa’ee,hadis No.1058, Abu dawood,hadis No.748. Musannaf ibne abi shaiba, hadis No.2441) [Ye hadis sahih hai.Aur imam tirmizi ne kaha ki:Bahut saare sahaba-e-kiram aur taabe’een isi ko maante hain.]

عَنْ عَلْقَمَةَ عَنْ عَبْدِ اللَّهِ قَالَ صَلَّيْتُ مَعَ النَّبِىِّ -صلى الله عليه وسلم- وَمَعَ أَبِى بَكْرٍ وَمَعَ عُمَرَ رضى الله عنهما فَلَمْ يَرْفَعُوا أَيْدِيَهُمْ إِلاَّ عِنْدَ التَّكْبِيرَةِ الأُولَى فِى افْتِتَاحِ الصَّلاَةِ.

Hazrat e Abdullah bin Mas’ood radhi allahu anho riwayat karte hain ki: Maine Huzur sallallahu alaihe wasallam,hazrate Abu bakr, hazrate Umar radhi allahu anhuma ke saath namaz padhi,ye sab hazraat sirf namaz ke shuru me hi haath uthate the.(Sunan Daar-e-Qutni, hadis No.1118.Masnad-e-Abu ya’ala, Vol: 8 ,Page No.452,Hadis No.5039.Sunanul Kubra,lil baihaqi, Vol:2,Page No.79)
Sajdah karna
Allah Ta’ala ka irshad hai: “ Sajdah karo aur (apne rab se) qareeb ho jaao”. [Surah Alaq,Aayat No.19]
Sajdah me jaane ka tariqa:

عَنْ وَائِلِ بْنِ حُجْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، قَالَ:رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا سَجَدَ وَضَعَ رُكْبَتَيْهِ قَبْلَ يَدَيْهِ، وَإِذَا قَامَ مِنَ السُّجُودِ رَفَعَ يَدَيْهِ قَبْلَ رُكْبَتَيْهِ۔

Hazrat Waa’il bin Hujr radhi Allaho anho farmaate hain: Main ne Nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam ko dekha ki Aap ne sajdah me jaate hue apne ghutno ko haatho ko haatho se pahle rakha aur sajde se khade hote hue apne haatho ko ghutno se pahle uthaaya.[Ibn-e-Majah,Hadees No.882]
Sajdah me zameen par saat a’aza rakhna chaahiye.

عَنْ ابْنِ عَبَّاسٍ،عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَالَ:أُمِرْتُ أَنْ أَسْجُدَ عَلَى سَبْعَةِ أَعْظُمٍ: عَلَى الْجَبْهَةِ، وَأَشَارَ بِيَدِهِ عَلَى الْأَنْفِ، وَالْيَدَيْنِ وَالرُّكْبَتَيْنِ، وَأَطْرَافِ الْقَدَمَيْنِ۔

Hazrat ibne Abbas radhi Allaho anhuma se riwayat hai ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya ki: Mujhe 7 a’aza par sajdah ka hukm diya gaya hai.Chehra par,ye kahte hue Aap ne apne haath se naak ki taraf ishaarah kiya,Aur dono haath,ghutne aur paaon ke kinaare par.[Sunan Nisaayi, Hadees No.1097]

عَنِ الْعَبَّاسِ بْنِ عَبْدِ الْمُطَّلِبِ، أَنَّهُ سَمِعَ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ:إِذَا سَجَدَ الْعَبْدُ سَجَدَ مَعَهُ سَبْعَةُ أَطْرَافٍ: وَجْهُهُ، وَكَفَّاهُ، وَرُكْبَتَاهُ، وَقَدَمَاهُ۔

Hazrat Abbas radhi Allaho anho se riwayat hai ki unho ne nabi kareem sallallaho alaihe wasallam ko farmaate hue suna ki: Jab banda sajdah karta hai to uske saath 7 a’aza sajdah karte hain,Uska chehra,dono hatheliya,ghutne aur dono paaon.[ Sahih Muslim,Hadees No.491]
Sajdah me sar ko dono haatho ke darmiyan rakhna chaahiye.
Hazrat Waa’il bin hujr radhi Allaho anho ne nabi kareem sallallaho alaihe wasallam ki namaz ka tariqa bayan karte hue irshad farmaya. Nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam ne jab sajda kiya to apne dono haatho ke darmiyan sajdah farmaya.[Sahih Muslim,Hadees No.401]
Sajdah me haath kaano ke bil-muqaabil hona chaahiye.
Hazrat Waa’il bin Hujr radhi Allaho anho ne Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ke sajdah ke tariqe ko bayan karte hue farmaya ki: Aap Sallallaho alaihe wasallam ne sajdah kiya to Aap ke haath Aap ke dono kaano ke sidh me the.[Musnad-e-Ahmad,Hadees No.18878]
Sajdah me haath aur paaon ki unguliyo ko qibla rukh rakhna chaahiye.
Hazrat Abu Humaid saaedi radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Aap Sallallaho alaihe wasallam ne sajdah me apni unguliyo ko qibla rukh rakha. [Sahih ibne khuzaima,Hadees No.643]
Aap Sallallaho alaihe wasallam ne sajdah me apne paaon ki unguliyo ka rukh qibla ki taraf kiya.[Sahih ibne Hibban,Hadees No.1869]
Sajdah me dono kuhniya zameen se uthi hui honi chaahiye.

عن البراء بن عازب قال : قال رسول الله صلى الله عليه و سلم : إِذَا سَجَدْتَ فَضَعْ كَفَّيْكَ، وَارْفَعْ مِرْفَقَيْكَ ۔

Hazrat Bara bin Aazib radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya jab tum sajdah karo to apne haatho ko zameen par aur kehniyo ko utha kar rakho.[Sahih ibne khuzaima, hadees No.656]

عَنْ أَنَسِ بْنِ مَالِكٍ ، أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى الله عَليْهِ وسَلَّمَ قَالَ : اعْتَدِلُوا فِي السُّجُودِ ، وَلاَ يَسْجُدْ أَحَدُكُمْ وَهُوَ بَاسِطٌ ذِرَاعَيْهِ كَالْكَلْبِ.

Hazrat Anas bin Malik radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya: Sajdo me etedaal karo aur tum me se koi sajdah is tarah se na kare ki apne baazu ko zameen par kutte ki tarah bichhaae hua ho.[Ibn-e-Majah,Hadees No.892]
Sajdah me dono haath pahluo se alag hone chaahiye.
Hazrat Abu humaid saaedi radhi Allaho anho Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ki namaz ka tariqa bayan karte hue farmaya ki: Phir nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam ne (sajdah me jaane ke liye) Allahu Akbar kaha aur zameen par sajdah kiya aur apne dono haatho ko pahluo se alag rakha.[Abu dawood,Hadees No.730,Ibne Majah,Hadees No.886]
Sajdah ki tasbeeh aur uski miqdaar.

وَإِذَا سَجَدَ، فَقَالَ فِي سُجُودِهِ: سُبْحَانَ رَبِّيَ الأَعْلَى ثَلَاثَ مَرَّاتٍ، فَقَدْ تَمَّ سُجُودُهُ، وَذَلِكَ أَدْنَاهُ۔

Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya ki: Jab tum me se koi sajdah kare aur apne sajde me 3 martabah “Subhana-Rabbi-yal-A’ala” kahe,to usne apna sajdah mukammal kar liya,Aur ye kam se kam miqdaar hai. [Tirmizi,Hadees No.261]
Jalsa me sukoon aur itminan ke saath baithna.
Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne us shakhs ko jis ne jaldi jaldi namaz padhi thi,Namaz ka tariqa sikhaate hue farmaya: Phir sajdah karo itminan ke saath, Phir sajdah se utho yahan tak ki itminan se baith jaao,Phir dusara sajdah itminan se karo.[Sahih Bukhari,Hadees No.793]
Sajdah se qayaam me jaane ka tariqa.

عَنْ وَائِلِ بْنِ حُجْرٍ رَضِيَ اللهُ عَنْهُ، قَالَ:رَأَيْتُ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا سَجَدَ وَضَعَ رُكْبَتَيْهِ قَبْلَ يَدَيْهِ، وَإِذَا قَامَ مِنَ السُّجُودِ رَفَعَ يَدَيْهِ قَبْلَ رُكْبَتَيْهِ۔

Hazrat Waa’il bin Hujr radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Main ne nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam ko dekha ki Aap ne sajdah me jaate hue apne ghutno ko haatho se pahle rakha aur sajdah se khade hote hue apne haatho ko ghutno se pahle uthaaya.[Ibn-e-Majah,hadees No.882]

عَنْ أَبِي هُرَيْرَةَ، قَالَ: كَانَ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَنْهَضُ فِي الصَّلَاةِ عَلَى صُدُورِ قَدَمَيْهِ.

Hazrat Abu Huraira radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam namaz me apne dono paao ki unguliyo par zor de kar khade ho jaate.[Tirmizi,hadees No.288]
Tamam rik’ato ka tariqa pahli rik’at ki tarah hai.
Hadees-e-A’raabi me pahli rik’at ka mukammal tariqa samjhaane ke baad Aap Sallallaho alaihe wasallam ne ne farmaya: phir isi tarah apni saari namaz me karo.[Sahih Bukhari,Hadees No.6667]
Dusari rik’at me Sana aur A’auzu billah nahi hai

كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا نَهَضَ مِنَ الرَّكْعَةِ الثَّانِيَةِ اسْتَفْتَحَ الْقِرَاءَةَ بِـ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ وَلَمْ يَسْكُتْ۔

Hazrat Abu Huraira radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam jab dusari rik’at se uthte to “Al-hamdu lillah” se shuru farmaate aur (sana ke liye)khaamoshi nahi farmaate.[Sahih Muslim,Hadees No.599]
Har do rik’at me Qa’da kiya jaaega.
Hazrat Aaisha siddiqa radhi Allaho anha farmaati hain ki:Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam har do rik’at me Atta-hiyyat padha karte the. [Sahih Muslim,Hadees No.498]
Jalsa Aur Qa’da me baithne ka tariqa
Namaz me baithna,Chaahe woh do sajdo ke darmiyan ho ya qa’da me,Isi tarah pahla qa’da ho ya aakheri sab ka ek hi tariqa hai.Woh ye hai ki baaya paao bichha kar us par baitha jaae aur daahina paao is tarah se khada rakha jaae ki uski unguliya qibla rukh hon,Aur dono haath saamne ki taraf daaye baaye raan par hon.Hadees sharif me in sab ka bayan maujood hai,dekhiye!
Qa’da me baaya paaon bichha hua aur daaya khada hua hona chaahiye.

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ عُمَرَ ، عَنْ أَبِيهِ قَالَ : مِنْ سُنَّةِ الصَّلاَةِ أَنْ تُضْجِعَ رِجْلَكَ الْيُسْرَى ، وَتَنْصِبَ الْيُمْنَى قَالَ : وَكَانَ النَّبِيُّ إِذَا جَلَسَ فِي الصَّلاَةِ أَضْجَعَ الْيُسْرَى وَنَصَبَ الْيُمْنَى.


Hazrat-e-Umar radhi Allaho anho farmaate hain ki: Namaz ki sunnat me se ye hai ki tum apna baaya paao bichhao aur daahine pair ko khada rakho.Phir farmaya ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam jab bhi namaz me baithte to apne baaye pair ko bichhate aur daahine paao ko khada karte. [Sahih ibne Khuzaima,Hadees No.679. Abu Dawood,Hadees No.783 & 963]
Qa’da me daahine paao ki unguliyo ka rukh qibla ki taraf hona chaahiye.
Hazrat Abu Humaid saaedi radhi Allaho anho Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ki namaz ka tariqa bayan karte hue farmaya ki: Phir Aap Sallallaho alaihe wasallam baithe aur apne baaye pair ko bichhaya aur daahine pair k eagle hisse (yani unguliyo) ka rukh qibla ki taraf kiya. [Abu dawood,hadees No.967]
Qa’da me daahine haath daaheni raan par aur baaye haath ko baaye raan par rakhe.

عَنْ عَامِرِ بْنِ عَبْدِ اللهِ بْنِ الزُّبَيْرِ، عَنْ أَبِيهِ، قَالَ:كَانَ رَسُولُ اللهِ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ إِذَا قَعَدَ يَدْعُو، وَضَعَ يَدَهُ الْيُمْنَى عَلَى فَخِذِهِ الْيُمْنَى، وَيَدَهُ الْيُسْرَى عَلَى فَخِذِهِ الْيُسْرَى۔

Hazrat Abdullah bin Zubair radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Aap Sallallaho alaihe wasallam jab Atta-hiyyat padhne ke liye baithte to apne daaye haath ko daaye raan par aur baaye haath ko baaye raan par rakhte. [Sahih Muslim,Hadees No.579]
Tahiyyat ke Alfaz
Hazrat Abdullah bin Mas’ood radhi Allaho anho farmate hain ki:Mujhe Nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam ne Tahiyyat ke alfaaz is tarah se sikhaaye jaise Quran ki surah sikhaate hain.Aur us waqt mera haath Aap ke haatho me tha,Woh alfaaz ye hain. “Attahiyyaatu Lillahi Was Salawato Wattayyibatu Assalamu Alaika Ayyuhannabi 'yo 'Warahmatullahi Wa barka'tuhu Assalamu Alaina Wa'ala'Ibadillahis Sa'liheen, Ash'hadu al La ilaha illallahu Wa Ash'hadu Anna Muhammadun Abd'uhu Wa Rasooluh” [Sahih Bukhari,Hadees No.6265]
Pahle Qa’de me sirf Tahiyyat padha jaaega

ثُمَّ إِنْ كَانَ فِي وَسَطِ الصَّلَاةِ نَهَضَ حِينَ يَفْرُغُ مِنْ تَشَهُّدِهِ، وَإِنْ كَانَ فِي آخِرِهَا دَعَا بَعْدَ تَشَهُّدِهِ بِمَا شَاءَ اللَّهُ أَنْ يَدْعُوَ، ثُمَّ يُسَلِّمُ۔

Hazrat Abdullah bin Mas’ood radhi Allaho anho ke baare me aata hai ki jab woh namaz ke darmiya (yani pahle qa’da me) hote to Tahiyyat padhne ke baad khade ho jaate aur jab namaz ke aakhir (Yani aakheri qa’da me) hote to Tahiyyat ke baad jitna Allah chaahta Aap dua karte phir salam pher lete.[Sahih Ibne Khuzaima,Hadees No.708]
Tahiyyat me unguli se ishaara karna
Hazrat Waa’il bin Hujr radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne do unguliyo (yani chhoti aur us se mili hui unguli)ko band kiya aur (bich wali unguli aur anguthe) se halqa banaya,Aur main ne unko is tarah ishaara karte hue dekha.Phir raawi ne is tarah kar ke dekhaaya.[[Abu dawood,Hadees No.726]
Ishaara me unguli ka na hilaana

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بْنِ الزُّبَيْرِ، أَنَّهُ ذَكَرَ «أَنَّ النَّبِيَّ صَلَّى اللهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ كَانَ يُشِيرُ بِأُصْبُعِهِ إِذَا دَعَا، وَلَا يُحَرِّكُهَا»۔

Hazrat Abdullah bin Zubair radhi Allaho anho farmaate hain ki Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam jab Tahiyyat padhte to unguli se ishaara karte the aur use hilaate nahi the.[Abu Dawood,Hadees No.989]
Darood Sharif

عَبْدَ الرَّحْمَنِ بْنَ أَبِى لَيْلَى قَالَ لَقِيَنِى كَعْبُ بْنُ عُجْرَةَ فَقَالَ أَلاَ أُهْدِى لَكَ هَدِيَّةً سَمِعْتُهَا مِنَ النَّبِىِّ - صلى الله عليه وسلم - فَقُلْتُ بَلَى ، فَأَهْدِهَا لِى . فَقَالَ سَأَلْنَا رَسُولَ اللَّهِ - صلى الله عليه وسلم - فَقُلْنَا يَا رَسُولَ اللَّهِ كَيْفَ الصَّلاَةُ عَلَيْكُمْ أَهْلَ الْبَيْتِ فَإِنَّ اللَّهَ قَدْ عَلَّمَنَا كَيْفَ نُسَلِّمُ . قَالَ : قُولُوا اللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى مُحَمَّدٍ ، وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ ، كَمَا صَلَّيْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ ، اللَّهُمَّ بَارِكْ عَلَى مُحَمَّدٍ ، وَعَلَى آلِ مُحَمَّدٍ ، كَمَا بَارَكْتَ عَلَى إِبْرَاهِيمَ ، وَعَلَى آلِ إِبْرَاهِيمَ ، إِنَّكَ حَمِيدٌ مَجِيدٌ

Hazrat Kaab bin Ujrah radhi Allaho anho farmate hain ki: Ham ne Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam se arz kiya: Ya Rasoolallah Sallallaho alaihe wasallam! Ham ne aap par salam ka tariqa to sikh liya hai, Lekin ham darood kaise bhejen? Aap Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya. “Allahumma salli ala muhammadiw wa ala aali muhammadin kamaa sallaita ala ibrahima wa ala aali ibrahima innaka hamidum majid. Allahumma baarik ala muhammadiw wa ala aali muhammadin kamaa baarakta ala ibrahima wa ala aali ibrahima innaka hamidum majid” [Sahih Bukhari,Hadees No.3370]

عَنْ أَبِي الأَحْوَصِ ، وَأَبِي عُبَيْدَةَ ، قَالاَ : قَالَ عَبْدُ اللهِ : يَتَشَهَّدُ الرَّجُلُ ، ثُمَّ يُصَلِّي عَلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ ، ثُمَّ يَدْعُو لِنَفْسِهِ .

Hazrat Abdullah bin Mas’ood radhi Allaho anho ne farmaya ki:Aadmi ko chaahiye ki Tahiyyat padhe,Phir Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam par darood padhe,Phir apne liye dua kare.[Al-Mustadrak hakim, Hadees No.990]
Dua-e-Maasurah
Koi bhi dua padh sakta hai,Jaisa ki Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya ki: phir koi bhi dua jo use bhali lagi maange.[ Sahih Bukhari,Hadees No.835]

عَنْ أَبِى بَكْرٍ الصِّدِّيقِ - رضى الله عنه - أَنَّهُ قَالَ لِلنَّبِىِّ - صلى الله عليه وسلم - عَلِّمْنِى دُعَاءً أَدْعُو بِهِ فِى صَلاَتِى . قَالَ :قُلِ اللَّهُمَّ إِنِّى ظَلَمْتُ نَفْسِى ظُلْمًا كَثِيرًا ، وَلاَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ أَنْتَ ، فَاغْفِرْ لِى مَغْفِرَةً مِنْ عِنْدِكَ ، وَارْحَمْنِى ، إِنَّكَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِيمُ

Hazrat Abu bakar siddiq radhi Allaho anho ne Huzur Nabi Kareem Sallallaho alaihe wasallam se arz kiya: Ya Rasoolallah Sallallaho alaihe wasallam! Mujhe aisi dua bata dijiye jo main apni namaz me maanga karun. To Aap Sallallaho alaihe wasallam ne ye dua sikhaya. “Allahumma inni zalamtu nafsi zulman kathiran wa la ya'ghfirudh dhunooba illa anta fa'ghfir li ma'ghfiratan min ‘indika warhamni innaka antal ‘ghafurur Rahim”.[Sahih Bukhari,Hadees No.6326]
Salam Pherna

عَنْ عَبْدِ اللَّهِ بنِ مَسْعُودٍ رَضِيَ اللهُ عَنهُ، عَنِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ أَنَّهُ كَانَ يُسَلِّمُ عَنْ يَمِينِهِ، وَعَنْ يَسَارِهِ:اَلسَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ، السَّلَامُ عَلَيْكُمْ وَرَحْمَةُ اللَّهِ۔

Hazrat Abdullah bin Mas’ood radhi Allaho anho bayan karte hain ki Nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam apne daaye aur baaye dono taraf “Assalamo alaikum wa rahmatullah” kah kar salam phera karte the. [Tirmizi,Hadees No.295. Abu dawood,Hadees No.996]
Namaz ke baad dua

عَنْ أَبِي أُمَامَةَ، قَالَ:قِيلَ يَا رَسُولَ اللَّهِ: أَيُّ الدُّعَاءِ أَسْمَعُ؟ قَالَ: جَوْفَ اللَّيْلِ الآخِرِ، وَدُبُرَ الصَّلَوَاتِ المَكْتُوبَاتِ۔ br>

Hazrat Abu umama radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam se sawal kiya gaya ki kaunsi dua ziyadah qabool hoti hai? Aap Sallallaho alaihe wasallam ne farmaya.Raat ke aakheri hisse me aur farz namaz ke baad ki dua.[Tirmizi,Hadees No.3499]

عَنْ حَبِيبِ بْنِ مَسْلَمَةَ الْفِهْرِيِّ قَالَ : سَمِعْتُ رَسُولَ اللهِ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ يَقُولُ : لاَ يَجْتَمِعُ مَلاَ فَيَدْعُو بَعْضُهُمْ ، وَيُؤَمِّنُ الْبَعْضُ ، إِلاَّ أَجَابَهُمُ اللَّهُ

Hazrat Habib bin Maslama fahri radhi Allaho anho bayan karte hain ki: Huzur Nabi kareem Sallallaho alaihe wasallam ne irshaad farmaya ki: koi jama’at jama ho aur un me se koi dua kare aur dusre log us dua par aamen kahe,To Allah Ta’ala unki dua ko qabool farmaata hai.[Al-Mustadrak hakim,Hadees No.5478]
Share.........




Related Topics



Imaan Imaan ki Nishaaniya Allah ki Mohabbat Allah Ta'ala ke liye mohabbat ki fazilat Allah Ta'ala ke saath achchha guman rakhne ki fazilat Mohabbat-e-Rasool ﷺ Sachche Nabi ke Mo'jaze Tazim-e-Nabi ﷺ Nabi ﷺ ke Tabarrukaat Ahle Bait aur Sahaba ki Azmat Qabr me pesh aane wale halaat Qayamat ki nishaaniya Bando ke haq ilm-e-deen ki fazilat Quran Sharif ki azmat-o-fazilat Taalim-e-Quran ki fazilat Ilm-e-Gaib-e-Mustafa ﷺ Hayaat-e-Ambiya Ekhtiyar-e-Mustafa ﷺ Wasila Bid'at Isaal-e-Sawab Murde Bolte Sunte Hain Gustakhon ki pahchan Namaz ki fazilat Namaz chhorne ki muzammat Sunnat aur Nafil namazon ki ginti aur unki fazilat Rafa-e-Yadain Imaam ke pichhe tilawat Namaz-e-Taraweeh ki fazilat aur uski rik'aten Namaz-e-Vitr Do Namazo ko ek saath jama kar ke padhna Namaz-e-Janaza me Salam ek taraf ya dono taraf? Mard aur aurat ki namaz me farq Namaz ke baad dua Ramzan Aur Roze Wagairah ki fazilat Roza na rakhne ka wabaal Haj aur Umrah ki fazilat Haj na karne ki muzammat



Dawat-E-Quran